Kubmes3 hemen :) şöyle anlatayım gidince önce bir sakinleştirici veriyorlar ve lokal anesteziyi yapıyorlar daha sonra 5 dakika çocuğu dışarıda kucağınızda tutuyorsunuz. Sonra hemen işleme alıyor ( 10 dakika civarı sürüyor ). Sonra reçete veriyor ( bascopan, anestol, vazelin ve Calpol ). Sonra da hemen çıkıyorsunuz. Biz Perşembe sünnet olduk salıya kadar krem kullandık. ( 8-9 kutu bascopan, 5 kutu anestol ve 3 kutu vazelin kullandık. Bezlerken bezde pipisine denk gelen yere bol bol sürmek gerekiyor. Bascopan antibiyotik krem onun kutusu 15 gr olduğu için çok gidiyor. Anestol uyuşturucu etkili olduğu için orayı uyuşturup ağrısını azaltıyor. Vazelin ise yumuşak tutması için) Eve gelince mutlaka sargı bezini çıkarın çünkü yapışır ve yara olur. ) sünnet sonrası bebeği daha sakinleştiricinin etkisinde olacağı için 1 saat civarı kucağınızdan indirmemeniz gerekiyor. Bu arada biz saat 10.30da gittik saat 8den itibaren beslenmeyi ( su da dahil ) kestik.