aylizinannesiii kızlar bebeğim 10 aylik komsular diyor ki zayif çocuk bu pek yürüyemez halsiz kalmis cocugum 8300 kg 77 cm bi sinir olmadim değil sizce yürümez mi yani adim atiyor tutunarak daha vakit var diyorum yok yok diyorlar La Havlee😁😁😁😁
Pamukyanakasaf aylizinannesiii Zayıf çocuk daha çabuk yürür. Zaten enerjisi fazla olduğu için zayıf kalıyorlar. Saçmalamışlar yani 😄
Mom0911 aylizinannesiii şey aslında tam tersi. Daha çabuk yürürler 😁 komşuların dediklerini de çok şaapmayın, kafanıza takmayın
Tarumrese aylizinannesiii suan oglum 1 yasini gecti ve 8 kg bile degil ama 1 yasinda basladi yurumeye takma kimseyi zayif cocuk daha erken yuruyor
aylizinannesiii Pamukyanakasaf bende öyle biliyordum ama o kadar ayni kelimeyi söylediler ki çok üzüldüm
Pamukyanakasaf aylizinannesiii Ayrıca geç yürüse ne olacak sanki, hangi bebek yürümemiş şimdiye kadar. Konuşmak için konuşuyorlar işte. Sağlıklı olması yeterli bizim için deyin susturun onları 😁
Mom0911 aylizinannesiii öyle bir şey yok canim yürür daha 10 aylık. Benim oğlum tam bir tosuncuktu ve 13 buçuk aylıkken yürüdü 😄
Ayseee27 aylizinannesiii 8,5 da adım attı 9,5 tam yürüyordu şimdi de hiç oturmaz zayıf hareketli.. bence alakası yok boş yere can sıkıyorlar kendileri anne olmamış gibi
aysenurbahadir aylizinannesiii zayıf çocuk daha hareketli çok fena yürüyor gibi geliyor bana nedense 😃
aylizinannesiii aysenurbahadir O kadar hareketli ki ne yedirirsem yedireyim hep boyle kilosu oluyor durmuyor emeklemek istemiyor ayaga kalkıyor koltuktan tutunup 😅
Tarumrese aylizinannesiii 7 8 aylik bebek nasil yuruyo diyolar banada bi bitmiyorlqr. Ben bu kadar dikkat ederkwn kimsenin cocugunu elestrmezken kimse bana gelince bu kadar nazik olamiyor malesef
aylizinannesiii Mom0911 Maşallah 🎀🎀 valla benimde gozumu korkuttular kilo almıyor yedikleri gidiyor 😅
Deletedmom_36 aylizinannesiii Tam tersi canim o is☺️Ayrica illaki yuruycek insallah hatta bilincli yurumesi bence daha iyi ☺️
aylizinannesiii Deletedmom_36 Hep tosun gibi bebekleri var benim kızımı görünce bune 3 aylik gibi diyorlar boyu uzun diyorum boyla mı olur bitek diyorlar😅
kahvekokusuu aylizinannesiii getir onlari oglumla tanistirayim😂 cirpi gibi bacaklari var ama 8 aylikken adim atiyordu tek tük 9bucuk aylikken yürüdü
Ayemta Kilomuzu soylemiyim Fakat banada Kizin zayif yurumez diyorlar yazik yavrum zayif diye yurumuyor diyirlar.fakat zayif degil asla kilosu iyi
Deletedmom_36 aylizinannesiii kontorlllere gittigimiz doktorunuz kizimi tarttigi her muaynede kilolu bebek istemiyoruz diyor☺️Takmayin kafaniza