Annesininmucizesi_ ineksutunun her yasta olan insana zarari oldugunu dusunen insanlardan biriyim, bir suru makale okudum bu konuyla ilgili ve buna inaniyorum gercekten, ben inek sutu seven bir cocukta olmadim buyuyunce de icmek istemezdim, kekte pogaca da peynir yogurt olarak tuketirdim sadece, kemiklerim kaslarim cok saglamdi sut icmememe ragmen, aksine ne zaman sut tuketsem hastanelik olurdum, bagirsaklarima zarari olurdu, bir gece 3 sise serum yiyince kendime gelmistim, doktor sut tuketme demisti, baska doktorlarla da gorustum hepsi sut tuketme dedi, esiminde sut alerjisi var, bebegimde alerjik bebek, alerjisi olmasaydi da her gece sut vermezdim, bir de siin tercihiniz tabi ki vermek isterseniz eger, tam yatmadan once degil de yatmadan 2 saat once sut verin, bu yazdiklarimi da arastirirsaniz ne demek istedigimi anlarsiniz