Dün aşı oldu oğlum geceden beri surekli atesi bi cikiyor bi iniyir calpol veriyorum 4 saatte bi dun gece en son 37.6 oldu soguk kompres yaptim alnina koltuk altina düşürebildim ama hala sicak geliyor sabaha kadar başındaydık 38 olmadığı icin hastaneye gitmedik ne zaman geçer bu ates? Hic bi asida bu kadar çıkmamıştı