Busesla Emziriyorum covid asisi oldum alman asisi olan bi yan etkisi olur mu bi de hiç beklemeden emzirdim olan anneler yazsin lütfen
Cns_28 Busesla Dünya Sağlık Örgütü herhangi bir sakıncası olmadığını belirtti. Ben de biontech oldum bi sıkıntı olmadı. Forumda bu konuyla alakalı yüzlerce başlık açıldı isterseniz aratın görürsünüz 🌸 aşı hastalıktan daha iyidir 🙏🏻
Cigdemce Busesla bende dogumdan 18 gün sonra oldum. Emziriyorum hemen de emzirdim 34 günlük olduk bi sorun olmadi allaha şükür. Alman vuruldum