İzmirde yaşıyoruz.Kızım isilik oldu.Nasıl giydirip yatıracağımı bilmiyorum.Yatarken banyo yaptırıp tek zıbınla yatırıyorum penceresini açıyorum bacakları kolları buz gibi oluyor üşütüp hasta etmekten korkuyorum pencereyi kapatınca terliyor nasıl bildireceğini şaşırdım sizler nasıl yatırıyorsunuz