Elifonline Merhaba, bebeğim iki aylık gaz sancıları için sab simplex Kullanıyoruz ilacı verirken kendisi çırpındığı için bir damla kadar gözüne girdi bir şey olur mu çok korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı??
Busu Elifonline bize de hep oluyordu 🙁 ama korkmayn hiç birsey olmaz silin geçer biraz zaman sonra kendi sütünüz den göz çevresini silin 🌸
Miray_28 Elifonline merhaba, olayın üzerinden 1 yılı aşkın zaman geçmiş belki buraya girmiyorsunuzdur bile ama sizin postunuzu gördüm benim kızımın gözünede nurse harveys göz damlasından kaçtı dün gece sildim ama kızarık hala götürsem mi doktora çapaklanıyor arada ıslanıyor sürekli