Ateşi olan herkes üşür bebek ya da büyük farketmez. Ama ateşin düşmesi için üstünü açık bırakmak gerekirse soymak gerekiyor
Salgından biz de nasibimizi aldık. Ateşi vardı bugün oğlumun bir kere kustu ama çok halsiz o da. Şurup veriyorum ama geçmezse de yarın mecbur doktora götüreceğim. Çok geçmiş olsun size de.