Elisa- Merhaba , 5 aylık bebeğim 7200 gram boyu 68 cm . Günde kakasını 1 kere yapmaya başladı . Önceden kesin 2 yapardı . Şimdi sabah yapıyor diyelim tekrar diğer günün akşamına yapıyor kakasını . Bu 1 haftadır böyle. Kaşık mamasına başladım pirinç unu ve yulaf unu var. Kabız mı oldu acaba diyorum ama kabız değil bazen katı gibi yapıyor bazen sıvı gibi yapıyor kakası. Doymuyor mu acaba . Doyduğunu nasıl anlayacağım çocuk sürekli aç gibi hissediyorum ama çok sakin . Anlayamıyorum valla sürekli açmış gibi düşünmekten çok sıkıldım . Keşke midesinin göstergesi olsaydı doyup doymadığını anlayabilseydik 😂😅
Ohaezgi Elisa- benim kızım da 5 ay 6 günlük bebelac mama kullanıyorum günde 2 kere kaka yaparsabah akşam olmak üzere ek gıdaya geçtik artık kaka sayımız değişti kabız değil ama 3-4 defa yapmaya başladı sizinde böyle olmuştur büyük ihtimalle sonuçta bağırsaklara ilk defa bişey geliyo
Nurcannn Elisa- bebeğim 5 aylık 8 kilo sütümle besliyorum hergün kaka yapmıyor ki 😂 bazen hergün yaptığı oluyor 1 kaç gün peş peşe sonra 1 hafta yapmıyor sonra 3 gün yapmıyor vs vs 🥰
[silindi] Elisa- 5 ay 12 günlük 7.720 67 cm oğlum günde 1 kez kak yapıyo normal durum ek gıdaya geçiş aşamasındayız geçmeden önce de bir kere yapıyodu normal olan buymuş korkmayın
prensannesi55_ Elisa- 6 aylık bebeğim kilosu ve boyu hemen hemen aynı bazen 2 günde bir yapar oda çok nadir genelde 1 hafta 🤦
Sukursebebiii Benim de bebegm 5 ay 14 gunluk kilosu boyu nerdeyse ayni sizinkiyle. Biz ek gidaya gecmedk henuz ama dediginuz gibi verdiginiz mamanin etkisi olmustur muhakkak ister istemez daha az sivi aliyordur anne sutune veya formul mamaya gore daha kivamli oldugundan. Bizimki gunde 3-4 yapiyor nerdeyse. Dogrusu ben de biraz daha az yapsa diyorm kilo sorunumuz oldugundan 🙄 bebeginizin huzuru keyfi yerindeyse ıkınmiyorsa surekli olarak bence gubde bir yapmasinda da sorun yoktur 🤗aclik tokluk konusuysa tam bir muamma 😂
okuloncecianne Benim bebeğim de 5 ay 20 günlük anne sütü alıyor şu anda günde bir ya da iki kez yapıyor. Bazen hiç yapmadığı bile oluyor. Normal bence.
yoncaaaa Neden 5aylık Bebeğe ek gıda veriyorsunuz su vermeniz gerekir kakasını daha rahat yapar yada masaj sık emzirin yada mama verin 5aylık dönemde atak geçirir bebekler o yüzden de olabilir
Elisa- [silindi] iyi sevindim☺️ Öyle bekliyorum çiş yapacak diye, bazen ıkınıyor ama çiş yapmıyor bende kabız diye düşünüyorum sonra çişini yapıyor sıvı yapıyor kabız değil aslında, aman ne bileyim büyüseydi derdini anlatsaydı😅
momofemir Benim bebegim 5 aylik 7800 kg boyu 68.. 4.aydan beri ek gidaya gectik;yogurt meyve suyu…bu ay da yumurta sarisi,ekmekici,pekmez,beyaz peynir..fix gunde 3 kez yapiyor…eskiden 7-8 di. Son 2 aydir sabitlendi:3
yoncaaaa Elisa- doktor mu önerdi süt azalan anneler mama takviyesi yapar gıda daha erken 5aylık bebek için
[silindi] Elisa- 3 yaşına gelmeden zor derdini anlarız 🤣 yine anlıyorum ama net söylemesi daha rahat olurdu acıktım susadım uykum geldi şuram agrıyo dese çok rahatlarım
Elisa- yoncaaaa ek gıda kaşık mamalardan bahsediyorum . Ama şu anda yoğurt patates yedirdim , havuç yedireceğim