Zumreee ben svava aldım canım.ama ya tavandan ya salıncağın monte edildiği vidadan sebep düşüyor.3 delik açtık üçünde de düştü(bebeğim içindeyken değil tabii.gevşediğini fark ettik.ortanca oğlanı bindirdik ve düştü.zaten yerden yüksek değil onu ayarlıyorsun.bebek zarar görmez yani.o yönden güvenli)gevşeyince daha o delik tutmuyor.ama kuzeninde aldı onun ki çok sağlam.(sanırım tavandan sebep)bu arads bendeki yeşil ve koltuk tarzı olandan,kuzeniminki normal oval kırmızı olandan.şimdiki aklım olsa kuzeniminkinden alırdım.temizlemesi daha kolay alttan açıyorsun ,yüzeyi at makinaya gitsin.bendeki fermuarlı ve halkadan çıkmıyor beceremedim yani.100 kg ’a kadar taşıma kapasitesi var.ama şu kadarını söyliyim oğlum bayılıyor ona.