Kızlar doğum yaparken neler yaptiniz ben kendi istegimle sezeryan oldum ilk doğumum çok korkdum 2 tane sakinleştirici vurdular ben uyumuşum doktor konuşuyor muş benle diyor ki bitttiiiiiiğğğ oh ne guzel uyudun diyor bende neeeeeğğğğ buu kadarcık mııııiığ demişim😂😂😂 sonradan jeton düştü ama komikti saf salak gibi birşey olmuştum varmı sizinde boyle anlarıniz😂🤣🤣🤣