Benim oğlumun saçları çok seyrekdi gerçekten saçlarını kestim hileye vurdum daha gür çıktı ve saç telleri bile kalinlasti kendi saçımı da jilete vurmustum bir tutam saçım vardı çok şükür şuan gür onunla alakası var mı yok mu bilemem ama kuaförler bile ayda 1 kez saçınızı 1, 2 cm kesin diyorlar sağlıklı olması için