Cylnn Kızlar bebişim 3 aylık bebelac laktozsuz mama kulllanan var mı ? Normalde bebelc gol kullanıyorum ama eczanede mama yokmuş diye eşim bunu almış Süt alerjisi olan bebekler içinmiş Kullanmalıyım çok kararsızım sıkıntı olur mu ?
Musam Cylnn bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum gaz ve kabızlık icin ama laktozsuz nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ohaezgi Cylnn laktozsuz dediğiniz sade normal bebelac olan mı yoksa ayrı mı? Bende bebelac kullanıyorum normal sarı kutu
Cylnn Ohaezgi bebelac lf diye geçiyor normal bebelac değil süt alerjisi olan bebekler için demiş eczacı