Musam Kızlar elimde açılmış 300 gram kadar aptamil mama var bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum doktorumuz onu önerdi kabızlık ve gaz icin . Aptamili 20 gun sonra kullansam bitirsem sıkıntı olur mu?
Martannesi12 Musam Ben 3 diye biliyorum ama yanılıyor da olabilirim . Yani açtığınızda da aynı gün tamamımı bitiremeyecek sonuçta ve en iyi ihtimalle bugün açmışsanız 4 haftalık süreyi aşmamış olursunuz . Ben olsam riske atmazdım ama ben zaten biraz garantici biriyim ☺️
Musam Martannesi12 10 gun önce açtım da bebelac gold nutrikonfora geçtim şimdi onu kullansam çocukta sıkıntı olur mu acaba gaz vs