Metehan07 inanın bılmıyorum aylık kontrollerınde doktor sorun yok dıyor zorlama ama teklıf etmekten vazgecme dıyor,aç olsa zaten yer diyor. Bunun için anneliğimi hiç sorgulamadım çocuk bu ; dönemsel herşeyi bu durum sizi neden kötü anne yapsın ki elinizden gelen çabayı gösterıyor beslenmesi için çaba sarfedıyorsanız bence kendınıze böyle yakıştırmalar yapmamlısınız,yemekten önemlisi bebeğin ruhunun beslenmesi ,herşey zamanla olur endişe etmeyin derim ama kontrollerınızde mutlaka doktorunuza danısın