Helinlo zor ve insan bazen gerçekten afallıyor ama bebeğiniz duygularını kontrol edemeyeceğine göre durumu idare etmek size düşüyor 😊 Bebekler duygu dedektörü gibi, siz gerildikçe onlar daha da geriliyor. Hayata onun gözünden bakmaya ve sadece o an onu anlamaya odaklanın. Dışarıyı yeni yeni keşfetmeye başlamış, gördüğü arabalar, yabancılar, marketin içindekiler herşey yabancı ve bebeğin tek içgüdüsü hayatta kalmak, zarar görmemek, sizin kucağınızda kendini güvende hissetmek sizin korumanız altında olmak istiyor. Niyeti sizin gününüzü burnunuzdan getirmek değil. Bence dünyaya o an onun gözünden bakmak kriz anlarında çok işe yarıyor