Arkadaşlar hamilelikte değil ama ergenlikte çok fazla ani kilo alışından dolayı çatlamadık yerim yok bacak arkam ,popom , gögüslerim , falan işte asla etek şort giyemem eşimden dahi utanıyorum nerdeyse görmesin diye size sorum .kullanıp memnun kaldığınız ürün var mı ben Labor anti cellulite diye bi marka duydum çaatlak selilüt bayağı azaltıyormuş duyan ya da başka ütün kullanan var mı?