Irmak21 10 ay 13 günlük oğlum sabah 120 cc öğlen 120 cc akşam 180 cc mama içiyor gerisi el gıda. gece de bir bazen 2 kere 120 cc içiyor. Az mı acaba şu çok seviyor mamayi zor iciriyorum suyu kendi alir. Sulugu içer
Ayalayay Irmak21 bence yeterli. Bizim dr sabah öğle akşam 120cc yeterli gece kalkmazsa kaldırma verme dedi. 6 aylığız . Kalan kısım 3 ana 2 ara öğün olmalı demişti. Yetiyordur
irva Irmak21 8 aylık oğlum 210 240 cc arası içiyor.Günde 4 kez bazen 5 oluyor.Gece beslenmesi 4.aydan beri yok zaten.Şuan hem mama hem ek gıda.
121268 Benim bebeğim 2 aylık olcak 3 gün sonra 2 saate bir 60 cc bazen 90 cc içiyor ama bazen uyduğu zamanakr 3 saati de buluyor içmesi uykusjnu çok bolmuyorum iyimi sizce ictigi CC ben anlamıyorum insalalah iyidir
Irmak21 121268 ben o aylarda emziriyordum uykusunu bölme demişti doktor bazen 2 saat bazen 5 saat uyurdu emzirmezdim.
adanur 121268 bizde gün içinde genelde 60cc veriyorum. Emziriyorum ama sağdığım sütü de verdiğimden kaç cc biliyorum😊 1 ay 1 haftalığız bu arada 😊 akşam 90 cc içer. Gün içinde de 1 ya da 2 kere 90cc içtiği olur
121268 Oh çok şükür valla az içiyor sanıyordum bende burda 120 CC filan yazınca herkes postlarda bı an benimki dedim iştahsız🤣
Durukusunannesii 121268 oho sen ne bakysn buraya benm kızım 4. Ayına kadar en fazla 120 i içiyodu oda bazen Suan 8 aylık hala 120 içiyo çok nadir 150 içiyo 😂