DoganurcaN benim bebeğim de memede uyuyor,mayışmaya başlayınca ben memeyi çıkarıyorum ağzından,bazen tekrar alıyor,sonra biraz bekleyip yine çıkarıyorum 🙈 sonra kucağında hafif sallıyorum pişpiş diyorum,derin soluk alıp verince kendini bırakıyor zaten o zaman yatağa koyuyorum.elimi göğsüne koyuyorum hemen teması kesmiyorum yatağı bir iki sallayıp pişpiş diyorum uyuyor 🥰 bebeğim 5ay 20 günlük