Mensurece Hanımlar merhaba, Tam 3 ay sonra ilk kez regl oldum. Ama doğumdan önceki zamanıma kıyasla çok yoğun kanamam var sizce normal mi? Uzun zaman sonra ilk kez olduğum için mi acaba?
Aynur30 Mensurece bende 3 ay sonra oldum, oncekiyle kiyasla daha yogun ve uzun olurdu ama oyle abartilacak kadar degil, dogum yapali 1,5 sene oldu bi kac aydir eski duzenine oturdu. Bence normal
Eylulhuma16 Mensurece Dogumdan snra iki kere adet oldm ilk 3 gun afedrrsn tuvlttn cikamiyorim okadr yogun ki hatta bende burda sormustm pek cevap alamamistm ama snra bi suru post okudm benm gbi olan normlmis demekki
irva Mensurece 8 ay oldu doğum yapalı.1 ay normalse diğer ay yoğun geliyor o zaman depend takıyorum takmazsam üst baş kalmaz valla.