Yıllardır epilepsi hastasiydim. Nöbetlerim günde iki üç kere oluyor şu ilaçlarımı duzenli içerek artislarda oldu düşüşler de. Ama takı mucizem olana kadar. Bir bebeğim var 1 yaşında oğlum. Rabbimin emaneti onun sayesinde ve tabiki esiminde. Her ne kadar bu hastalık stresle olsa da çok şükür artık epilepsi hastası değilim. Oğlum doğduktan sonra hiç bir şekilde ilaçlarımı duzenli alamiyordum ve bıraktım çok şükür olumsuz bir etkisi de olmadı. Ve 1 yıl sonra kontrolde sonuçlarim temiz çıktı. Çok mutluyum 😍😍🤩🤩