Zdk sağolun rahatladım biraz. Ama yapınca da acayip çok yapıyor bir de bu ara çok huysuz bir ağlamaya başladı mı sanki canını acıtacak bişi olmuş gibi acıklı acıklı bağırıyor. Acaba kaka olayıyla bağlantılı olup karnı ağrıyor olabilir mi dicem ama tetikleyen basit bişi oluyo genelde. Evden dışarı çıkmamız veya ani bir sesten korkması gibi