54siea-yesil Merhaba hanımlar altı ay önce sezaryen doğum ile oğlumu kucağıma aldım çok şükür ve şuanda Yeniden hamleyim sezaryen li olduğum için korkuyorum çok başından geçen var mı iyi yada kötü başınızdan geçenleri öğrenmek isterim 🥰🙏😁
Kadifemsii 54siea-yesil bende sezeryan doğum yaptım doktorum 2 yıldan önce hamile kalırsan bebeği beklemeden yanlış hatırlamıyorsam 37. Haftada doğumu başlatırız demişti
GHAE161220 54siea-yesil hayırlı olsun canım inşallah bir sıkıntı olmaz benim bildiğim sezeryandan belli bir süre sonra çocuk getirin diyorlar senin erken olmuş doktor bişey dedi mi
tavsaninannesi 54siea-yesil büyük konuşamam benimde çok korktuğum bir durum Doktorum bana 3-4 yıl ara vermen gerekşyor diğer türlü riskli bir gebelik olur sıkı takip gerekir demişti. Sağlıkla kucağınıza alın ☺️
AlmilaDoga 54siea-yesil Allah sağlıkla kucağınıza almayı size de onlara yetebilecek gücü sabrı nasip etsin inşallah 🥰 benim de dr m 2 yıl demişti
ilkgozagrimm 54siea-yesil keşke biraz bebeğinizi büyütseydiniz cok küçük hemde sezeryansınız doktorlar bile 2 yıldan önce önermiyor
Yazannesi1 54siea-yesil postu 40 günlük bebeği uyutmaya çalışırken okudum ve dedim ki iştee cesareet işte feraset işte fedakarlık 🤣🤣 valla bravo size 🎉 şaka bir yana Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin öteki bebişinede uzun ömürler versin inşallah ❤️🌸
54siea-yesil Yazannesi1 amin inşallah allah razı oldun bende oturdum kara kara düşünüyorum nasıl yapıcam diye isteyerek olmadı evet ama allahım sağlıkla almak nasip etsin
adastra 54siea-yesil Ben bebeğim 7 aylıkken hamile kaldım. 1 ay önce ikinci bebeğimi kucağıma aldım. Yani korkutmak istemem ama araları az olduğu için ikincisi çok çok zor geçti umarım sizinki rahat geçer 🙏
Kalbimmm 54siea-yesil merhaba bende 4 aylık kızım var ve ben8+5 günlük hamileyim bende sezeryanlıyım 🤣🙈