Firdevsbeyzam Kızlar bulaşık Makinesi Alcam Vestel kullaniom kahretsin hiç yıkamıyor dört sene oldu eşya alirsaniz sakın Vestel almayın. Şu an Samsung düşünüom evkurdan Alcam memnun kalan varmı Samsung markadan
Eyllebr Firdevsbeyzam hayır ben memnun degılım guzel yıkamıyor Samsung hiç bir beyaz eşyasından memnun degılım
ebz09 Firdevsbeyzam ben memnunum açıkçası sadece iyi bir bulasik tableti istiyor tabi beyaz eşya sans isi
Sadecezeynep Firdevsbeyzam bende alıcam beyaz eşyalarım Arçelik ya Arçelik ya da Vestel in bu son çıkan E sınıfı diye geçen modelleri var canım baya memnuniyet fazla ama sizin ki eski model mi acaba onun için mi memnun kalmadınız bilemedim şimdi
alchn Firdevsbeyzam asla Aslaaa ama aslaaaaaa alma öldüm elinden bulaşık da çamaşır da samsung keske 2 de fazla verseymisimde almasaymism
kbra55 Firdevsbeyzam kesinilke alma ne camasır makınem dogru yıkıyor nede bulaşık makınem evlenırken ıyısı olsun dıye aldk bin pişmanım
Kbrunl Firdevsbeyzam bütün beyaz eşyalarım samsung zamanında uygun bulduğum için almıştım gözüm gönlüm hep bosch dan yana idi ama memnunum ben hepsinden özellikle çamaşır makinesinden
Dmlaemre Firdevsbeyzam benim tüm beyaz eşyalarım samsung çokta memnunum ama şans işi tabi. Maddi olarak sıkıntı çekmiyoraan bosh almanı tavsiye ederim bende almak isterdim çok kaliteli ve güzel.
Metehan07 Firdevsbeyzam ben yıllarca beyaz eşya servisinde sekreterlik yaptım samsungdan memnun kalan çoktu fakat Siemens i tek geçerim. Bence imkanınız varsa Bosch yada Siemens
PortakalKokulum Firdevsbeyzam benim esyalarım hep samsung bi buzdolabından memnunum camasır ve bulasık makinasından hiç memnun değilim tavsiye etmem, imkan varsa bosch bakın bence