Merhaba kızlar cuma günü doğuma giricem inşallah.2.640 gram bebeğimin kilosu 37+4 haftalığız ama bebeğim 2 buçuk hafta geriden geliyor.doktorum bebek senden beslenmiyor artık dedi 2 haftadır aynı kiloda dedi beklese de kilo almıcak riske atmayalım dedi bugün ciğer geliştirici iğne yaptılar bebek iyi suyu iyi üstelik normal doğum pozisyonu almış :( ama maalesef sezeryan olamıcam :( başına gelen varmı ? Küvezde kalırmı bebeğim doktor kalmaz doğunca belli olur korkma dedi fikri olanlar yazarsa sevinirim ☺️