Merhaba hanımlar hamileliğimde 33 kilo aldımmm vermek istiyorum her akşam 1 saat tempolu yürüyüş yapıyorum belime korse takıp baska fikri olan varmıııı 58 le kaldım 88 le doğuma girdim şuan 77 im en azından bi 65 olsam kâfi :( bebeğim 3 aylık.. minik daha acele ediyorum biliyorum ama kendimi hiiiiç iyi hissetmiyorum özgüven yerlerde.