Secuuss Merhaba kızlar malesef benim kızımda kolik😭 nasıl başa çıkıyorsunuz acaba tavsiyeleriniz neler ben youtube dan dün kolik için 8 saatlik video buldum onda biraz sakinleşti uyuyabildi kızım ama başka ne yapabilirim bilmiyorum gündğz uykusu cok güzel ama şu an sallayarak uyuruyorum o videoda fayda etmiyor sanki huzursuz uyanıyor yine
Deletedmom0099 Secuuss çıkamadım valla. 3,5 aylık olunca kendi kendine bitti şükür yine de en fayda eden şey demlenmiş kimyon ve rezeneden 1 çay kaşığı vermekti
1prens1prensess Secuuss kesinlikle şiddetle tavana asılan hamakları tavsiye ediyorum kızımı hiçbir şekilde sakinleyemedim ona koyduğum an uyuyordu doktorumda anne karnında hissini veriyor o yüzden demişti
Akcabeytas Hiç bi şekilde başa çıkamadım, bol bol sabır çektim birde hamak bir tık rahatlattı ınun dışında bol bol sabır, bol bol sev okşa kucakla🥰 5.ayda bitmişti