Benimde Sezeryan sonrası ayaklarım ve vücudum şişti 10 gün sonra o şişlik büyük ölçüde azalmıştı.Hatta öyle bir şişlikti ki iki ayak var gibiydi .Doktoruma fotoğrafını attığımda dediği bol su ve sıvı şeyler tüket ayağını yerden yüksekte tut ve bol yürümeye çalış .Yinede 15 gün geçmeyebilir demişti.