Merhaba anneler bugün çok şaşırdığım ve bir o kadar da üzüldüğüm bi bilgi öğrendim hemşire arkadaşımdan. Dün bebeğim beşiğinden düştü Allah tekrar yaşatmasın bi sıkıntı yoktu ama çok ağladı ben ani tepki verdiğim için. Korkuttum sanırım onu. Kusma, rahatsızlık olmadı gayet de güzel uyudu ama gece çığlık çığlığa uyandı aşırı korkmuş vaziyette.. ve çok zor sakinleşti. Arkadaşıma bu olayı anlattım, ve daha önce görümcemin kızına da aynı şey olduğunu düştüğünde gece ağlayarak uyandığını söyledim o da dedi ki bebekler rüyalarında o gün yaşadıkları şeyleri tekrar ederlermiş ve beynin ön lobu gelişmediği için gerçekle rüyayı ayırt edemezmiş.. yani güzel bebeğim tekrar düştüğünü sanmış uykusunda. O yüzden o kadar bağırarak uyanmış… ne kadar üzüldüm aynı şeyi iki kere yaşadığını sanmasına. Allah bütün bebekleri tüm kazalardan korusun inşallah