Annelerim kızım 10 aylık , bundan 2 hafta öncesine kadar ek gıdayla aramız çok iyiydi bir kase çorbayı yer kahvaltısını yapar meyve pürelerini yerdi ne verirsem.. şimdi ise çocuğum kaşığı ağzına götürürken bile hemen kafasını çeviriyor zorluyorum yine de yemiyor ağzını sıkıca kapatıyor kaç gündür Ek gıda veremiyorum üzülüyorum ama aç olsa yer diye de düşünüyorum sizce nedendir bu durum ? Sizde yaşıyor musunuz bunun gibi sorunlar tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 💜