Erenin_annesiiii yavrukussss adetime de var daha ama insan korkuyor Korunarak hamile kalan çok arkadaşlar var hepimiz görüyoruz okuyoruz o yüzden canım küçücük bir seyde sorma gereksinimi duymaya başladım akıl akıldan üstündür birimiz yaşamışızdir diye
yavrukussss Erenin_annesiiii Tabiki bende öyle zannediyordum sanki bebek tekme atıyor gibi ama zaten hamile olsakta pıt pıt 4.ayda atar ilk ayda pıt pıt etmezki yani öyle düşünün içiniz rahat etsin amaaaan varsada hayırlısi olsun nolcak😛
ikimelekannesi_ Erenin_annesiiii onu bilmiyorum o zaman canım yaşam kaliteni bozmuyorsa çok sık da değil diyorsun takma kafana
Derincim2419 Rubab_Mommy haha begenmemekten degil, saka yapiyon sandim, yani normal yetiskin akli basinda bir insan boyle seylere inanmaz, karni pit pit atinca cani esini cektigini demez ya ondan cinim😬
Rubab_Mommy Derincim2419 Postu iyi oku istersen cınım.Karnimda degil KASIKLARIMDA diyo.Her neyse iyi gunler.
Derincim2419 Rubab_Mommy Hee desene, karnimda degil kasiklarimda atarsa pit pit canim kocami istiyoo🤣🤣🤣🤣🤣