Merhaba anneler , geçen ay 3 AYLIK BEBEK ANNELERİ olarak post açmıştım ,bebişlerimiz 4.aylarında neler yapıyorlar ☺️
Gelişimleri ne durumda , hangi oyunları oynuyorsunuz miniklerle ?
Benim oğlum beslenme sıkıntısı yaşıyor , sadece uykuda besleyebiliyorum . 2 gündür aşırı huzursuz . Bol bol şarkı ve ninni söylüyorum , çıngıraklarını eline veriyorum . Aşırı salyası var eline aldığı her şeyi ağzına götürüyor .
Sizde durumlar nasıl 🥰