Esra1305 2 aylık bebeğim sadece 3 günde bir verdiğim fitille kakasını yapıyor zeytinyağı da veriyorum başka önerisi olan barmı
Cicek_Gokce46 Esra1305 5 güne kadar kaka yapmaması normalmiş 5 günden sonra kabızlık oluyormuş sağlık ocagından aki hemşire miz öyle demişti bize fitile ve uyararak tuvaletini yaptırmaya alıştırmayın derim ilerde çok sıkıntı çekersiniz
Sevgi_azra Esra1305 bende de aynı durum var şurda bekleyim. Zeytinyağı fayda etmedi. İlaç mı kullansam acaba?
emirinannesi17 Esra1305 Fitil verirseniz hiç yapmaz hep fitile alışır anne sütü iciyosa 10 güne kadar yapmaması normal en doğalı zeytinyag yazık fitille hep olur 3 günde bir diyosun
Esra1305 emirinannesi17 çok zorlanıyor ıkınıyor yapamıyor ama fitili koyduğumda da çok ağlıyor hiç koynak ta istemiyorum