Mastit memede süt birikmesi ve kanalların tıkanması sebebi ile oluşuyor ben de kaç kez oldum bir mememin belli Bi bölümü semsert şişti ağrıdı tel çözüm memeyi boşaltmak, sağmak yada emzirmek, ben ikisini de yaptım yani sağdığımı da dökmedim dondurucuya attım ihtiyaç olunca verdim bebeğin 2 aylık falandı, bişey olmuyor emzirince daha da iyi olur meme boşaldıkça düzelir, meme başında yara varsa bebek kan emmiştir belki o yüzden kan vardır mukus da önsüt fazlalığı ile oluşuyor çoğunlukla