Kızlar 4 sene önce panik atak geçirdim ve sonrasında uzun süren bir depresyon ama çok çok ağır atlattım. O dönem evde duramıyordum ev resmen beni basıyordu, sürekli mahallede dönüp dolaşıp saatlerce eve girmezdim. Ama sonrasında birden birşeyler oldu, ve artık dışarı çıkmak istemedim. Şimdide dışarı çıkmak istiyorum ama sürekli korkuyorum. Ya köpek saldırırsa ya birşey olursa diye dışarı çıkamıyorum. 2 yıldır hep evdeyim,bakkala bile gidemiyorum eşimle gidiyorum. Şimdi bir oğlum var ve büyüdüğü zaman parka gitmek isteyecek gezmek isteyecek nasıl yapacağım bilmiyorum. Ama bunu aşmam gerek önerileriniz varmı? Yada bu durumda olan. (Bilmediğim sokaklardan,ve tenha yerlerden geçerken sürekli kötü düşünceler geliyor yanımda birisi olsa bile)