Alparslanemine Normal bence . Gayet iyi maşallah. 🥰Bizimki de 2 aylıkken 6700 gram 62 cm miş. Sonradan duruluyor zaten kilo alımı , mesela 5.ay kontrolünde sadece 100-200 gram arası bişey almıştı☹️Ama hareketleri sağlığı yerinde çok şükür. Artık kiloya değil de oturmasına , ek gıdasına , takılıyor insan .