Leylayunuss benimde oğlumun aynıydı. Çürümeye başlamıştı. 3 yaşındaydı o zaman. Hemen doktora gittik. Doktor bana direk sütü sordu. Evet dedim çok içiyor. Süt ve tatlı bişeyler yedikten sonra birkaç yudum su içir mutlaka dedi. En çok süt yapar bunu süte çok dikkat et dedi. Ve asıl sebebi de bize 1 yaşındayken artık florür lü diş macunuyla dişlerini fırçala demişti. Tabi ben çok bilmiş florürsüz le fırçaladım. Doktor onu da sordu ben fırçala demiştim sanırım kullanmadın florür sanılanın aksine diş ve dişeti saglıgı için çok gerekli. Şimdi fırçalamaya başla tamamen geçmez ama düzelir demişti. O günden beri florürlü macun kullanıyoruz ve sütü epey azaltıp bişey yedikten sonra da su içirmeye dikkat ettim. Şimdi 4 yaşını geçti. %80 düzeldi diyebilirim.