Sizce herhangi bir destek almak için erken bir dönem mi bilemedim. Fikir edinebilmek için buraya yazayım dedim. Kızlar yanında eşinle hiç tartışmayız, televizyonda normal kanal zaten açmıyorum arada bir çizgifilm, koronadan dolayı dışarıda takıldığımız çok yok. E bu çocuk niye böyle yapıyor? İstediği olmadığında kafasına vuruyor, popo üstü kendini yere bırakıyor, yeri tepikliyor, bağırıyor uff yazdıkça yazılıyo ya bu nee her şey var bunda😂😂😂 oldukça düzgün bir şekilde yapma kızım hoş değil diyorum. Canın acır diyorum. Dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyorum ki yapma dedikçe inatla yapmasın daha çok diye. Ama elde var sıfır🤦♀️