Esra-59 Nerminygt1 7-8 defa yapması lazımmış doktorumuz öyle söyledi kaka yapması demek doyup doyamadığı anlamına geliyormuş
nilaylks Nerminygt1 benim doktorum bebeğime üç günde bir de yapabilir günde 8-12 defada yapabilir demişti ama biz bile üç gün yapamazsak rahatsız oluyoruz bebek nasıl olmasın