Arkadaşlar iyi akşamlar🤗
Bu marka uyku tulumunu kullanan var mı acaba?0.5tog olan terletmeyip usutmeyen yazlık olan tulumdan.kullanlar yorum yapabilir mi?ya bu tulumdan Alicam yada Müslin olan tulum diktiricem ama çok övülüyo yazdığım marka çok kararsızım🙃🙃🙃