kızlar ben 1 yıldır molfix kullanıyorum ve cok memnunum. en son migrostan sipariş verdim ve dışı yeşil değilde bebek mavisi geldi. hatta burda sormustum büyük marketlerde öyle satılıyomus artık demişti arkadaşlar yani ürün sahte değil. şubeyi aradım ben yeşil paket istiyorum diye ama artık mavi üretiliyomuş içi aynıymış sadece dikkat çeksin diye paket değişikliğine gidildi diye müdür anlatınca kullanmaya başladım. aslında emici bölgesinde hiçbir sorun yok ama kızım emekliyor ve bir süre sonra bantları açılıyor zıbından bez sarkıyor resmen. önce eşim bağlayamadı sandım ama ben bağldığımda da açılıyor sürekli, asla sıkı durmuyo bez hep önde toplanıyo. cuma günü müşteri hizmetlerini arayıp şikayet edicem yeni ürün talep edicem ama benim merak ettiğim şu ki; bu mavi paketten kullanıp böyle bi sorun yaşayan var mı? umarım üretim hatasıdır, geneli böyle değildir ya çok memnundum çünkü