Eylulhuma16 Uyku gerilemesi var o ayda. Öncelikle sakin olun ( benim kızımda 12.ay uyku gerilemesinde size diyorum ama bende bazen sakin kalamıyorum). Onu strese sokmadan beraber uzanın, uyuma fikrini çıkarın aklınızdan. Biraz yan yana ten tene kalın, öpüp koklayın. Sakinleşince saha rahat bırakır kendini. Benim kızım o ayda sadece babasıyla uyuyordu. Ben saatlerce cebelleşip uyutamazken o kucagında gezdirip sakinlestirip öpüp koklaya yarım saat icinde uyuturdu. Geçiyor merak etmeyin, sonra uzun uzun uyuyor. Biraz daha sabır. 🙏💜