İyi akşamlar arkadaşlar bebeğimin bugün 2.ay aşısı vardı 2 ay 2 günlük bebeğim aşı sabah gitmedigimiz için bitmiş 15 gün sonraya atıldı bir sıkıntı olurmu zamaninda olmadığı için .birde hemşireye sormayi unuttum özel memenjit aşısı yaptırmak istiyorum kacinci ayında ve kac doz yapiliyor bilginiz varmı ?