Gunes2804 benimde bebeğim 17 günlük. Devamlı sağıyorum geceleri sağım zor olduğu için bir defa mama veriyorum. Dışarı çıkacakken sağdığım sütü verip yanıma acıkırsa diye ekstra mama alıyorum. Bence sizde yanınıza mama alabilirsiniz o kadar da kötü değil. Kendinizi bu güzel havalarda eve kapatmayın.