kaansmom Biz de sabah kahvaltı sonrasında cırt cırtlı kitabını ( şu anki favori kitabımız) okuyoruz. Sonrasında tamir arabasıyla tamir yapıyoruz, oyuncak modern muslukla bulaşıkları yıkıyoruz ve meyveleri kesiyoruz, şekilleri öğreniyorum setiyle şekilleri yerleştiriyoruz, legolarla oynuyoruz. Köpeğimiz var onunla top oynuyoruz. Öğle uykusuna yatıyoruz(1-2 saat) sonra yemek yeme, buzdolabındaki manyetik hayvan seslerini çıkarma, bu arada gün içerisinde sürekli İngilizce konuşuyorum( kısa süreli çizgi film), müzik açıp dans ediyoruz, parka gidiyoruz, akşam yemeği, duş, uyku öncesi kitap okuma ve kapanış 😂😂 tabii bunları yaşamak daha yorucu ama yazarken bile yoruldum🤦🏻♀️