Allahım, nolur zoruna gitmesin.. 🤦♀️🤲
Kızlar 14 aylık oğlum var 7 aylık hamileyim..
Yanıyorum resmen.. Oğlum da kışın hamilelik yaşamıştım. Çok rahattım. Normalde de yazı sıcağı sevmem zaten. 12 ay kar yağsın gık demem.. Ama bu yaz hamileliği bitirdi beni.
Günde 3 kez duş alıyorum. Oğlumla havuzda oynuyoruz banyoda.. Yok.. Yanıyorum resmen. Hele ayaklarım.. Hayırlısı ile zamanın da dolsun kızım ama biran önce gelsin geçsin artık şu 8 hafta🥵🥵🥵
Ağlıycam artık çokkkkk sıcak…