Eymosunannesi Merhaba anneler bebeğim doğduktan sonra ilk kontrolünde doktor testisinde sıvı var dedi 2 yaşına kadar geçer dedi başka bir doktor da geçmezse ameliyat dedi hep aklimda😔 bu durumda olanlar varmı geçiyormu gerçekten..
arasin_annesii Eymosunannesi Benim bebeğimin de öyle şu an 5 aylık bir testisi yukarda bide bizim de 6 aya kadar bekleyin geçmezse ameliyat dedi
Evrim1906 Eymosunannesi anne karnında olan birşey o benim değil ama bir takımımızın başına geldi sıkıntı yapmayın geçer geçmezse ufak bir operasyon korkmayın
Yica Eymosunannesi allah şifa versin inşallah birşey yoktur. Üzmeyin kendinizi. Tez zamanda geçer gider inşallah
JackDaniels Eymosunannesi Bizde de var hidrosel deniyor. Sünnete engel bir durum. 2 yaşa kadar toparlar dedi. Yoksa sünnetle beraber sıvıyı boşaltırız dedi. Ama %90 geçiyormuş
Nesizade Eymosunannesi geçiyor canım geçmezse de ameliyatı hiç zor değil ufak bi çizikle boşaltıyorlar sıvıyı korkulacak bişey yok İçin rahat olsun🌸
ENA Bizim vardı sağ tesiste, cocuk cerrahi aynı şekilde 2 yaşa kadar geçmezse ameliyat demişti, 6. Ay kontrolünde geçtiğini söyledi. Cok şükür, sizinde geçer inşallah. Kafaya takmayın, çoğunlukla geçen bir durum.
Merveaksu Benim oğlumun da testisinde su birikintisi var şuan 14 günlük doktor sürekli alttan gaz çıkardığı için su toplar dedi üstten gaz çıkarması şazım dedi 2 yaşına kadar da geçmezse amaliyatla alıyolarmış
buradanbiratligecti Eymosunannesi bize de odem var 6 aylıkken kontrole gelin dedi . Gittigimizde geçti dogumdaki ödemi bazıları atamıyor demıstı . Gecer inşllah sizinde