Seher44 canım kanala düşünce hem safra kanalım hem pankreas kanalım tıkandı . Karaciğerime de yük bindi sarılık oldum . Pankresımda görevini yapamadı ve iltihaplandı. ErCP diye bi işlem var eğer taş kendiliğinden bağırsağıma düşmeseydi bu işlemi olup ondan sonra safra kesemi alacaklardı. Ama kendiliğinden bağırsağa düştü(tamamen şans eseri) bu ErCP işlemini de Türkiye’de sayılı doktor yapıyor. Kanala düşmesse zaten sadece safra kesesini almak yetiyor. Kanala düşmesi çok tehlikeli. Aşırı ağrım oldu. Normalde safra kesesi ağrım sırtıma vururdu . Başka bi şeyin ağrısı olduğunu karnımın sol tarafında bi Ağrı hissedince anladım ve hayatımda hiç bu kadar Ağrı duymadım günlerce kıvrandım . Karnımdan kamyon geçmiş gibiydi. Ve pankreas her bi şey yediğinizde içtiğinizde çalışıyor. Su bile . O yüzden 3 gün sadece serumla beslendim su bile içirmediler. Yani küçük bir bebeğin bunları yaşamasına hiç gerek yok yazım günah. Çok iyi bir doktor bul ve yapılması gereken neyse yapılsın. Seni korkutmak için yazmıyorum bende hep kendininkini erteledim. Annemde de vardı annem 10 yıl Ağrı çekti bişi olmadı . Bende gebelikte çıktı bi kaç ay içinde bu noktaya geldim. Taş büyükse kanala düşmüyormuş ağrısı oluyor sadece ama küçük olunca hep bu risk varmış. Ve bana bunları yapan sadece 2 tane kum tanesi kadar taş. Çok geçmiş olsun ,Allah kolaylık versin şimdiden.