defneaselinannesi26 Hayırlı akşamlar kızlar bebeğim 49 günlük mama vermeyi düşünüyorum ilk ¾ gün sütüm yoktu aptamil verdim sizce şimdi ne almalıyım ne kullanıyorsunuz memnun musunuz yeniden aptamil mi versem
Eminelif20 defneaselinannesi26 Merhaba canım. Çoğu mama kilo aldırmıyor bileğin olsun. Benim kızım 2.400 ile hastane den taburcu olduk. Baya küçük doğdu. Şimdi 7 ay 24 günlük ve şimdiki taşıtlarına göre kilo oranı 2 ay daha ileride. Ve ben Hipp Combiotik kullandım. En uygunun E bebek de var bilgin olsyn
Beyzaveecrin defneaselinannesi26 bize de doktor sma aldırmışti sonra ben doğal içerikli diye hipp organik combiotic aldim ilk basta tadi şekersiz olduğundan içmek istemedi ama alıştı sonra hala aynı devam 4 aylik olduk
Oykuaygun defneaselinannesi26 devam edin bence aptamile başka mamaya dönmeyin Hepsiburada indirim var aptamil 1 numara 130a geliyor