Efruzzz Bugun tam 3 aylik olduk havalar cok sicak ama malesef oğlum kundak (yarım kundak )yapilmadan uyumuyor eliyle yuzunu gozunu oynayip uyandiriyor kendini maksimum 20 dk hareketsiz kaliyor nasil kurtulabiliriz bu aliskanliktan elini pijamasina koyma isini denedim oda olmadi asiri huzursuz olup agladi 🤔
ikimelekannesi_ Efruzzz canım uzun süre kundakli uyur zamanla kendi isteğiyle o bırakacak benim kızım baya bı kundaklanmisti öyle
Banu- Benim de aynı. Bebekler bizim gibi terleyip vücutlarının sıcaklığını ayarlayamadıkları için oda ısısı onlar için çok önemli. Ben başka odada klima çalıştırıyorum yatak odasına kadar serinlik geliyor. Rahat rahat hazır kundakta yatırıyorum. Yoksa çok terler. İstanbuldayız sıcaklık ve nem hat safhada.
Efruzzz ikimelekannesi_ hayir kundagi da istemedigi de belli kollarini surekli cikario cikaramayinca aglio ama serbest biraktigimda her 10 dk bir elini yuzune goturup uyanio bagirio
0znur Bizde de ayni sorun, hatta sabaha post açmayı düşünüyorlrdum. 3 ay 15 günlüğüz. Kundaksiz uyumaz, ama cok terliyor. Az önce sıcaktan uuandi, kundak örtüsünü dehistirdim ipislakti. Napicam bilmiyorum
MrymsMom25 Benim bebeğimde kundaksız uyumuyor kundaktan kollarını kurtardığı zaman ağlıyor gidip tekrar kundaklıyorum o zaman uyumaya başlıyor. Annem en az 6 ay kundaklamam gerektiğini söylüyor yoksa kendini uyandırır diyor bakalım şuan 3,5 aylığız.
Efruzzz MrymsMom25 6 ay cok degil mi ya bir de hava sicak su gibi oluyor oğlum 😞bu sefer hastalanacak diye korkuyorum boyle sicaga alisirsa kisin nasil olacak
DilekMehmet MrymsMom25 ben 40 dan sonra bıraktım kundaklamayı belki uzun süre kundağa alışmış olduğu içinde öyle olabilir bilemiyorum tabi her bebek farklıdır ama ben yavaş yavaş bıraktım kundağı kayınvalidem sarardı ben açardım çok alışmasın diye 40 dan sonra bi kaç kez sadece banyo sonrası kundak yaptım daha da devam etmedim şuan 2 ay 25 günlüğüz
MrymsMom25 Efruzzz ben pamuklu büyük tülbentle kundak yapıyorum çok fazla terletmiyor ama çok sıcaklarda bi kere felan değiştiriyorum kundağını. Sabahları hafif nemli oluyor kundağı açtıktan sonra da üstünü değiştiriyorum. Gündüz kundak yapmıyorum.
Efruzzz MrymsMom25 benim evim en ust kat asiri sicak cam kapi acik yatioz perde bile sallanmio oglani da ciplak sariom ama yine de isilik oluyor
MrymsMom25 Efruzzz en üst katlar çok sıcak oluyor hele çatı da yoksa daha sıcak. Biz 1.katta oturuyoruz. Aşırı sıcak değil ama odasında vantilatör çalıştırıyoruz gece.
N-A-T Brnim oğlumda 4 buçuk ayına kadar kundakla uyufı sonra bıraktık biz önce tek kolunu kundaklayarak sürece başladık uzun bir süre neredeyse on gün tek kolunu kundakladım ama kundaklamadığım kolu da yine elini yüzüne götürürse tuttum sonra hiç kundaklamadım ama yine ellerini uyku sürecine geçene kadar tuttum en son da kundağını eline verdim onu tutarken falan uyumaya başladı ayrıca bu süreçte bebeğimin yüzüne ince müslin bezlerden koydum elini yüzüne götürürse o bezle oynuyordu böylece yüzüne gözüne ulaşamıyordu umarım yardımcı olur bu yazdıklarım
MrymsMom25 DilekMehmet En güzeli sizinkisi gibi yapmak başlarda zorluk çekilir ama sonra alışır bebek. Bebeğim küçük ve zayıf doğduğu için 3 hafta hiç kundaklamadık sonrasında kundakladık ve alıştı şimdi onsuz uyumuyor.
Banumeva DilekMehmet Benim kızım ilk doğduğu zamanlar hiç kundak yaptırtmazdı illaki ellerini kundaktan çıkarırdı 😊 şuan 4 aylığız, yaklaşık 2 aydan beri kundaksız uyumuyo malesef. Bebekler sürekli huy değiştirir ben buna inanıyorum artk 😂